Nazywam się Jagoda Bach i jestem absolwentką Logopedii Ogólnej i Klinicznej na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Aktualnie doskonalę swoją wiedzę robiąc specjalizację z neurologopedii, specjalność: Wczesna interwencja logopedyczna. Swoją przyszłość zawsze wiązałam z pracą z ludźmi, a przede wszystkim z pracą z dziećmi.
W myśl zasady ,,wybierz pracę którą kochasz, i nie przepracujesz ani jednego dnia więcej
w twoim życiu” - wybrałam logopedię. Wierzę, że dzięki zastosowaniu odpowiednich metod
i indywidualnego podejścia do potrzeb dziecka, terapia logopedyczna nie nudzi, ale bawi
i kształci.
Specjalizuję się w:
terapii zaburzeń artykulacyjnych 🗣️
stymulacji rozwoju mowy 🧠
terapii miofunkcjonalnej 👅
Pracuję z dziećmi i nastolatkami, którzy borykają się z trudnościami w mowie i artykulacji oraz wspieram proces leczenia ortodontycznego 🦷
Nazywam się Paulina Skowrońska. Jestem absolwentką Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, gdzie ukończyłam studia I i II stopnia na kierunku Logopedia Ogólna i Kliniczna. Dodatkowo zdobyłam kwalifikacje nauczycielskie, kończąc studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego.
Obecnie prowadzę konsultacje, diagnozy i terapie logopedyczne, pracując z dziećmi od 1. roku życia. Wspieram rozwój mowy i komunikacji, prowadzę terapię wad wymowy, terapię miofunkcjonalną oraz wspomagam dzieci z opóźnionym rozwojem mowy.
Szczególnie lubię pracować manualnie, stosując różne techniki wspierające rozwój mowy, a także wykorzystuję elektrostymulację, jako skuteczne wsparcie terapii.
W pracy stawiam na indywidualne podejście do każdego pacjenta i budowanie relacji z dzieckiem oraz jego rodziną. Łączę terapię z zabawą, dzięki czemu dzieci czują się bezpiecznie, chętniej podejmują wyzwania i szybciej osiągają postępy.
Stale podnoszę swoje kwalifikacje, uczestnicząc w kursach i szkoleniach, m.in. z logorytmiki, treningu bazowych funkcji słuchowych, elektrostymulacji, terapii miofunkcjonalnej, masażu logopedycznego oraz terapii manualnej.
Nazywam się Monika Skiba i w Fabryce Języka wspieram dzieci oraz ich rodziców jako logopeda, terapeuta miofunkcjonalny, diagnosta i pedagog specjalny.
Na co dzień pomagam dzieciom rozwijać prawidłową mowę, usprawniać komunikację i przezwyciężać trudności, które mogą utrudniać im naukę czy codzienne funkcjonowanie. Szczególnie bliskie są mi terapie wspierające dzieci z zaburzeniami rozwojowymi oraz praca nad prawidłowymi funkcjami prymarnymi– czyli tym, jak dziecko oddycha i połyka.
Jako pedagog specjalny i terapeuta patrzę na dziecko całościowo – nie tylko przez pryzmat samej wymowy, ale również jego emocji, motywacji i codziennych doświadczeń. W pracy stawiam na delikatność, zrozumienie i indywidualne podejście, tak aby każde dziecko czuło się bezpieczne i miało przestrzeń do własnego tempa rozwoju.
Wierzę, że kluczem do sukcesu jest współpraca – dlatego chętnie dzielę się wskazówkami z rodzicami i wspólnie szukam najlepszych rozwiązań dla ich dziecka.
Prywatnie jestem osobą ciekawą świata – uwielbiam podróżować, odkrywać nowe miejsca i poznawać ludzi. W wolnych chwilach sięgam po książki i rozwijam swoje pasje związane ze sztuką i kulturą.
Nazywam się Karolina Popłońska-Papis. Jestem absolwentką Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej. Od 13 lat z pasją pracuję z dziećmi i młodzieżą, pomagając im rozwijać umiejętności komunikacyjne i pewność siebie.
W terapii logopedycznej najważniejszy jest dla mnie dobry kontakt z dzieckiem – wspólnie tworzymy atmosferę zaufania, w której nauka staje się przyjemnością. Uwielbiam dziecięcą szczerość, bo to ona najlepiej podpowiada, w którą stronę powinna podążać terapia.
Specjalizuje się głownie w:
Terapii opóźnionego rozwoju mowy 🗣️
Terapii zaburzeń artykulacyjnych, zwłaszcza u dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi 🧠